شروع فعال پرزین در بورس کالا

مقطع فولادی در حال  خروج از کوره

مدیرعامل شرکت پردیس زرین ایرانیان از عرضه  بیش از 100 هزار تن محصولات فولادی به ارزشی بالغ بر یک‌هزار و ششصد میلیارد ریال در نیمه دوم سال 99 خبر داد.

این شرکت فعالیت‌ در بازار فولاد ایران را از مهرماه سال 99 شروع کرده است و تلاش میکند سهم مهمی از این بازار را به خود اختصاص دهد.  به گفته مدیر عامل این شرکت، سال 1399 سالی پرفراز و نشیب برای بازار فولاد کشور بود و محصولات فولادی دستخوش نوسانات قیمتی شدید شدنده و صنایع وابسته به قیمت آهن را نیز تحت تاثیر قرار داد. در این میان رشد شدید قیمت ارز و تغییرات چند باره دستورالعمل های دولتی مربوط به بازار فولاد در سال گذشته نیز بر این بازار تاثیر بسیار گذاشت.

بر اساس پیش بینی جانقربان در سال 1400 ظرفیت تولید فولاد ایران از حدود 40 میلیون تن عبور می‌کند که به‌تبع آن، زنجیره بالادستی و پایین‌دستی شامل آهن اسفنجی، گندله و کنسانتره نیز حرکت می‌کند و ظرفیت‌های جدیدی از آن به مدار می‌آید. همچنین با امیدهایی که برای رفع تحریم‌های ظالمانه علیه کشور ما ایجاد شده است، امکان رشد بیشتر صنعت فولاد خواهد داشت و شرکت پرزین تلاش میکند در این بازار سهم خود را افزایش داده و با تلاش بیشتر برای صدور محصولات فولادی، بازارهای تازه‌ای را ایجاد کند.

آخرین مطالب



دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *